London Schoplog! (Primark)

Heey Ladies!

Met school was ik een midweek in Londen. Het was echt heel erg leuk! We hebben veel mooie dingen gezien en natuurlijk hadden we ook eventjes tijd om te Shoppen!Oxford street was echt heel gaaf om te zien, net als Picadilly Circus natuurlijk! Echt allemaal leuke winkels. Helaas hadden we maar weinig ‘vrije tijd’ om te shoppen. Toen we eindelijk vrijetijd hadden haastte ik me naar de Primark. Die stond bovenaan mijn ‘sowieso-naar-toe-lijstje’. Ik kwam binnen en dacht: ‘Wow, dit is wel even wat anders dan bij ons in Nederland.’ Het was zo groot,  mooi en netjes, ik was er even stil van. Maar niet voor lang, want ik pakte snel een mandje en ging naar het eerste rek. Ik had maar weinig tijd en wilde alles bekijken. Links recht gooide ik van alles in mijn mandje. Het was een beetje te veel voor me denk ik ;). Alles mee en hup snel de paskamer in en alles passen (de rij in Londen is way better dan bij ons). Helemaal gestresst kwam ik de paskameruit, omdat ik wat aan de late kan was, haastte ik me richting de kassa en ging ik met een volle tas en tevreden lach weer terug. Bij de kassa bleken ook nog een paar artikelen afgeprijst te zijn, altijd fijn . Alles bij elkaar was ik zo’n 36 Pond kwijt dat is zo’n 45 Euro. Erg netjes voor 12 dingen, dat is zo’n €3.75 per stuk . Hier een lijstje met de dingen die ik heb gekocht:

  • Tasje, geel, wit gestreept £5
  • Standaard canvas primark tas met mintgroene streepen £2
  • Haarbandje £1 (SALE)
  • Haarelastiekjes £1
  • Kettinkje eekhoorntje £1 (SALE)
  • Mintgroen shortje £5
  • Toilettasje met vreemd zebra hoofd £2 (SALE)
  • Shirtje met brullende leeuw £6 (kon ik niet laten liggen!)
  • Blousje wit met blauwe print £5
  • Bruine sandaaltjes met strikjes £6
  • Inpakpapier met sterretjes :D £1
  • Sjaalmet veren print meerdere kleuren £1 (SALE)

Pictures comming soon.

Verder was ik nog even bij The Body Shop daar waren de body butters in de SALE voor £5, dus heb ik er maar eentje mee genomen, Passion fruit. Heerlijk!

De Primark leek in Londen nog wel iets goedkoper dan bij ons. Ik vond het echt geweldig in Londen en zou zo terug willen. Je raakt niet snel verwaald en kunt overal op de metro stappen! Echt een hele fijne stad! Ik kan niet wachten tot de volgende keer! Zou jij naar Londen willen? Alleen om te shoppen of ook om dingen te bezoeken? Laat het me weten dat vind ik leuk! Verder nog tips of ideeën? Laat het me weten!

Love ♥ ,
✿ Sophie

Geef een reactie

