Bloglivin’

Zoals je ziet is deze blog nieuw. Ik ben niet nieuw ik heb namelijk al enige ervaring met blogspot. Alleen vond ik blogspot niet super werken en daarom ben ik overgestapt op WordPress. Tot nu toe bevalt dat erg goed! Op deze blog zal je allemaal verschillende dingen kunnen vinden van fashion tot recepten en nog veel meer! Ik kijk er naar uit om te beginnen met artikelen plaatsen!

Mijn naam is Eva en ik ben 17 jaar. Ik zit nog op school en zit nu in 6vwo, mijn examenjaar dus, spannend! Ik houd van dingen die me vrolijk maken, kleding in mooie kleuren, vormen en stoffen, woon assecoires, beauty,lifestyle en reizen. Ik probeer te genieten van alles mooie dingen om me heen. Waar ik niet zo goed in ben is plannen, ook ben ik en ongelofelijk chaotisch!

Hieronder vinden jullie mijn link van bloglivin. Ik probeer hem ook nog rechts naast de berichten te zetten maar dat is me nog niet gelukt. Ik denk dat ik het zo maar even ga googelen. Heb je vragen, tips, tops, wil je graag dat ik ergens over schrijf laat het weten!

Benieuwd naar de rest van mijn blog?

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/3841375/officialobsessed?claim=7eqxs26cah2″&gt;Follow my blog with Bloglovin</a>

Geef een reactie

