Mijn favoriete nagellakjes zomer editie

Nagellak vind ik een van de leukste dingen op beauty gebied. Als ik een brolihk kleurtje op mijn nagels heb ben ik vaak ook een stuk vrolijker. Ik houd van mooie kleuren ban goede kwaliteit zodat ik niet iedere dag nieuwe nagellak op hoef te doen. ’s winters draag ik vaak wat donkerdere kleuren dan zomers. Daarom vandaag de zomer editiw van mijn favoriete nagellakjes.

De eerste kleur is een kleur van Essie de kleur heet Tart deco het is een hele mooie licht organje zalm achtige kleur tegen pastel aan. Hij doet me denken aan de zomer en daarom zeker een favoriet. Ik ben echt heel tevreden over de kwaliteit van Essie lakjes! Ze dekken in 2 laagjes, het kwastje heeft de perfecte vorm, het bladderd zelfs na een week (!) nog niet af en de kleuren zijn prachtig! Dit lakje kost: €9,99
20120704-180126.jpg
20120704-180445.jpg

Dan mijn Essence lakje, dit lakje heet make it golden. Het is een prachtig lakje met grote en kleine goude glitters erin. Ik gebruik hem vaak als topcoat voor een extra leuk en feestelijk effect! De kwaliteit van Essence lakjes is zeer goed vergeleken met de prijs. Dit lakje kost: €1,95
20120704-192329.jpg20120704-192257.jpg

Dan hebben we dit fel roze bijna neon kleurige Rituals lakje. Ik kreeg deze dit jaar voor mijn verjaardag en was opslag verliefd! Wat een geweldige kleur! Precies de goede kleur roze voor de zomer. De kleur heet rebel rose en op de achterkant staat dat het pure robijn bevat (ook al geloof ik dit niet helemaal). Het is echt een prachtige kleur en is het meest mooi na twee laagjes nagellak. Ook deze is van zeer goede kwaliteit bladders/chipt niet snel. De prijs van dit lakje is: €10,90
20120704-193236.jpg

Dan nu mijn OPI lakjes. Ik heb twee OPI lakjes en allebei zitten ze bij mijn favoriete. De ene is Gargantuan Green Grape en de ander heet Santiago Sangria. Dit laatste lakje kwam ik tegen op koningendag voor slechts 50 cent! Ik dacht van nou de kwaliteit zal wel niet helemaal perfect meer zijn maar in tegendeel! De kwaliteit was nog perfect en ben er daarom ook heel erg blij mee! Het is een fuchia roze kleur met kleine shimmers erin en hij dekt al meteen goed in slechts één laagje. Super dus. Het lakje Gargantuan Green Grape is echter gewoon van de parfumerie. Deze kreeg ik van mijn broertje voor mijn verjaardag super lief! Het is een mooie licht groene mint achtige kleur en perfect voor de lente. Het lakje dekt in drie laagjes maar de kwaliteit is top! Dat mag ook wel want deze lakjes zijn wel wat duurder dan een gemiddeld lakje namelijk: €13,95.

20120704-194428.jpg

20120704-194450.jpg

Dan nu last but not least mijn KOH lakje. De naam is Glamorous Purple en het is echt een hele mooie kleur. Het is een lakje die niet hoeft te dekken. Als je het lakje op doet heb je geen idee welke kleur het is. Ik ben er zelf na een half jaar nog niet achter. Het is een beetje een metallic achtige kleur met paars, groen, roze, grijs, hij veranderd telkens van kleur als je je nagels beweegt. Ik vind dit heel gaaf en mooi het staat heel chic en verzorgd maar geeft toch iets extra’s aan je outfit. Dit is echt één van de toppers. Bij dit lakje kun je zelf beslissen hoeveel je hem wilt laten dekken, ik kies zelf meestal voor twee a drie laagjes voor een mooi resultaat. Hij is van goede kwaliteit en chipt niet snel het lakjes kost wel €19,95.

20120704-195420.jpg

Dit waren mijn favoriete lakjes voordeze zomer. Wat zijn jouw favoriete lakjes?

Een gedachte over “Mijn favoriete nagellakjes zomer editie

  1. Pingback: NOTD #1 « officialobsessed

Geef een reactie

