Vakantie shoplog

Eindelijk weer eens een blogpost. Sorry dat het zo lang heeft geduurt. Op vakantie, leuke dingen je weet hoe dat gaat! Daarom hier een shoplog voor jullie, want ik heb de afgelopen weken flink wat gekocht! Ik ben oder andere naar Barcelona en zuid-Frankrijd geweest. Het was echt een heerlijke vakantie met super lekker weer! Er was echt nog heel veel sale vandaar dat (bijna) alles uit de sale is. Ik ben in ieder geval erg blij met alles wat ik heb gekocht neem maar een kijkje. :)

20120807-175733.jpg
Dit is alles bij elkaar!

20120807-181017.jpg
Dit is alles dat ik in frankrijk heb gekocht. Met de klok mee:
– Roze blazer van de Zara. Van €59,95 voor €29,95.
– Gebreide kolsjaal ook van de Zara van €14,95 voor €6,99.
– Rood/wit geblokte Levi’s blouse van €80 naar €20 bij La fayette. Ik was al een tijdje opzoek naar zo’n blouse en toen kwam deze ineens tevoorschijn :).
– Elizabeth Stuart bruine, “franse” schoenen zoals ik ze noem. Deze waren bij La fayette ook nog eens met 50% korting dus nu nog €22,50.
– Gouden ring met oranje steen €3 op de markt.

20120807-181421.jpg

In Barcelona heb ik het meest geshopt. Er waren dan ook heel veel winkels en het was heel groot. Ik had niet al te veel tijd maar ben goed geslaagd!
Van links naar rechts:
– T-shirt met neon oranje sterren en rits in de nek. Zara van €19,99 naar €6,99 ik was opslag verliefd!
– Haar donut van de Primark (ja die zat daar ook!) heel fijn tijdens het zwemmen. Deze was €3.
– Armbandje, hij is al helemaal bleek geworden van al het zwemmen (ik was namelijk te lui om hem af te doen) hij was maar €1 bij een souvenirs kraampje naar de Sagra di familia (?) in Barcelona.
– Neon roze top €3,50 bij de Primark.
– 2 dieren potloden bij Habitat voor €1 per stuk. Ik vond deze leeuw en zebra onwijs schattig en besloot ze te kopen.
– Dit is allen het broekje van de pyjama die ik heb gekocht. Een Garfield(!) pyjama bij de supermarkt voor €9.
– Een nieuw hoesje voor m’n telefoon, met een leuk printje. €2 in de uitverkoop hoe de winkel heette ben ik helaas vergeten.
– Dit Jordi Labanda schriftje is een van m’n favoriete aankopen. Ik vind dit merk echt geweldig wat ‘boekjes’ betreft. Dit is al het 3de boekje wat ik van dit merk heb gekocht de afgelopen jaren. Helaas is het alleen verkrijgbaar in Spanje. :( Deze was €4,65.
– Als laatste kocht ik deze etui voor op school voor een paar euro. Niet te groot niet te klein, een perfect formaatje.

20120807-182438.jpg

Nu ben ik alweer een paar dagen terug in ons koude kikkerlandje. En heb ik alweer geshopt! Dit kocht ik in onder andere in Utrecht en den Bosch:
– Een ‘little black dress’. Ik had er al een alleen was deze helemaal versleten en een beetje klein geworden. Deze is zwart, logisch, met een beetje een A-lijn model en een rits aan de achterlant. Van €29,95 voor €19,95 bij de Mango.
– Bij de C&A in de sale vond ik een hempje met een neon oranje tintje voor maar €3. Ideaal voor het sporten of voor een lui dagje.
– Ook bij Zara vond ik nog iets in de sale. Een oranje vestje voor nog maar €4,95. Ik dacht eerst dat het niet zou staan, maar na hem gepast te hebben stond hij toch wel erg leuk.
– Bij een outlet store vond ik een leuk shirtje van Esprit met een kanten zakje erg schattig. Nu nog zo’n €7.
– Bij de Hema kocht ik weer een telefoon hoesje. Een neon roze! Ik weet niet wat het is, ik heb gewoon wat met neon!
– En dan als aller laatste vond ik deze bootschoentjes bij V&D voor nu €19,95.

Hier nog wat close-up’s:

20120807-184143.jpg     20120807-184152.jpg     20120807-184227.jpg

Hoe was jullie vakantie? Veel geshopt?

Geef een reactie

