Vakantie alweer bijna voorbij

De vakantie zit er bijna weer op. Volgendeweek is alweer de allereerste lesdag. Ik heb echt zoveel mogelijk proberen te genieten van de vakantie. Maar hoe kan het dan zó snel gaan?

20120822-104100.jpg

(weheartit.com)
De eerste 2 weken zijn geen officiële vakantie geweest, maar toch tel ik ze mee. Die twee weken moesten we op school nog activiteiten doen, boeken inleveren, rapport inleveren en dat soort dingen. Daarna gingen we gelijk 3 weken op vakantie naar de Middelandse zee in Frankrijk en naar Barcelona. Toen ik terug was er een weekje dat ik niet zo veel te doen had, omdat m’n vrienden allemaal nog op vakantie waren. Toen ze terug kwamen gingen we weer volop afspreken. Bijna iedere dag. En dat 2 weken lang! En dan nu de allerlaatste week zit ik met diezelfde vrienden in een huisje ergens in Nederland. En het is super gezellig!

20120822-104448.jpg

(Eigen foto; Setê, Frankrijk)

De vakantie gaat zo snel als je veel leuke dingen te doen hebt! Maar toch was dit een hele geslaagde vakantie en kijk ik er toch wel weer naar uit om naar school te gaan! En niet eens meer voor zo lang, want het is m’n examen jaar!

Kijken jullie uit naar volgend school jaar?

Geef een reactie

