Catrice glamour doll mascara

School is vandaag officieel begonnen. Man wat heb ik het idee dat ik al weer eeuwen op school zit! Verschrikkelijk. Ik wil nu alweer vakantie. Het is echt veel te snel gegaan.

20120828-185445.jpg
Voordat ik naar school ging had ik een nieuwe mascara nodig. Vorige keer had ik een wat duurdere en hoewel ik er opzich wel tevreden over was wilde ik toch een andere proberen. Dus ik dacht: kom laat ik een een budget merk proberen. En aangezien Catrice een nieuwe collectie had besloot ik er daar maar een van te proberen. En zo kwam ik bij de Catrice Glamour doll mascara. Voor slechts €3,99.

20120828-185813.jpg
Zonder & met mascara (op de foto overigens verder geen make-up op)

Hierboven zie je een foto zonder mascara (de bovenste) en een foto met mascara (de onderste). Zoals je ziet dekt de mascara de eerste keer niet super goed. Maar dan na het tweede laagje (waar ik helaas de foto’s van kwijt ben) mascara zijn m’n wimpers mooi lang en donker zonder klontjes!
Het borsteltje is van rubber zodat je goed bij alle haartjes kunt komen en klontjes voorkomen worden. Het borsteltje brengt heel fijn aan, is lang en is aan een kant iets spitser. Er is een ding. Ik deed de mascara op en rook echt een hele sterke chemishe geur. Ik dacht de eerste keer van het zal wel maar de tweede keer rook ik het nog erger! De geur komt echt van de mascara af en is erg chemisch. Dat is eigenlijk een van de weinige minpunten aan deze mascara.

20120828-191218.jpg
Voordelen:
• goedkoop slechts €3,95
• brengt fijn aan
• fijn, goed borsteltje dat klontjes voorkomt
• in 2 laagjes voor mij perfect
• verkrijgbaarheid gewoon bij Kruidvat

Nadelen:
• de geur

 

Latere toevoeging:

Ik gebruik de maskara nu ongeveer twee weken. Wat me opvalt is dat ik aan het einde van de dag heel wat korreltjes onder m’n oog zitten. Dit vind ik erg jammer. Het is daardoor net alsof de houdbaarheid van de mascara al overschreden is en krijg ik de neiging om een nieuwe tekopen. Dit is dus een extra minpunt aan deze mascara. Verder ben ik er nog wel tevreden over, aan het einde van de dag zit het nog wel gewoon mooi op m’n wimpers. Alleen dus de korreltjes zijn er bij gekomen.

 

Wat is jullie favorite mascara?

Geef een reactie

