H&M najaar bestelling met korting

Gisteren kwam ik erachter dat er een hele goede kortingscode is bij de H&M, geen verzendkosten en 10% korting op ieder artikel . Hij is geldig tot en met 9 september 2012, de code is 0142. Ik bestel niet zo heel vaak wat bij H&M, omdat de rekeningen voor mij altijd snel oplopen en ik dan uiteindelijk maar helemaal niks meer bestel. Alleen dit keer kon ik het echt niet laten met zo’n goede code. Dus heb ik toch maar eventjes wat dingentjes besteld. Hieronder een greep uit mijn bestelling van de dingen waar ik het meest benieuwd naar ben.

Deze trui uit de campagne met Daphne Groenevled viel me al gelijk op. Er zullen wel veel mensen in deze trui lopen van de winter, daarom heb ik hem in het rood gekocht. Dat is weer eens wat anders. Hij is maar 15 euro en ik ben heel benieuwd hoe hij staat. Misschien staat hij wel  helemaal niet en stuur ik hem terug.

Naar deze trui kijk ik echt heel erg uit!  Lekker warm en zacht met van die mooie haartjes. Het nadeel is dat dit soort truien er vaak snel plastic achtig uitzien, ik hoop dat dit niet het geval is. Ik heb er  vertrouwen in! Deze trui kostte €19,95. Volgens mij kan je hier echt hele leukse outfits mee maken!

Ik was al een tijd lang opzoek naar een mooie blauwe blouse. Totdat ik deze zag. Hier ben ik echt heel benieuwd naar en ik hoop ook echt dat hij mooi is! Tegenwoordig ga ik steeds meer blauw dragen. En merk ik dat mijn stijl aan het veranderen is. Ik vind het wel leuk, lekker nieuwe kleertjes kopen. Hij kost €19,95.

Ik probeer al een tijdje m’n kamer een beetje op te knappen, want hij is nu echt heel kinderachtig met raar behang. Maar aangezien ik m’n behang niet mag vervangen is dit nogal lastig. Ik wil m’n kamer graag met meer wit met wat mooie rode accenten. Dus vond ik deze wel toepasselijk en besloot ik dit leuke dekbed te kopen in de sale voor maar € 9,95. Ik hoop dat hij echt heel leuk staat!

De kortingscode 0142 is geldig t/m 9 september 2012 en zorgt ervoor dat je geen verzendkosten hoeft te betalen en ook nog 10% korting hebt! P.S. de code 1304 geeft je ook nog eens €5 korting!

Koop jij vaak iets bij de H&M?

Geef een reactie

