15 persoonlijke vragen

Deze 15 vragen kwam ik tegen op de blog van Jasmine. Ik vond de vragen zo leuk dat ik heb gevraagd of ik ze mocht over nemen en voor jullie ook heb ingevuld! Enjoy!

Wat doe je als je boos bent?
Ik word heel stil en ga mensen een beetje negeren. Hihi

Wat is een rare gewoonte van jou?
Ik doe ’s ochtends en ’s avonds altijd alles in dezelfde volgorde. Als ik dit niet doe kom ik gewoon niet optijd op school.

20120923-123903.jpg
Wat doe je als je nerveus bent?
Als ik nerveus ben krijg ik vaak buikpijn en ga ik overal aan frunniken.

Welk lied herinnert jou aan je beste vriend/in?
Liedjes van kinderen voor kinderen zoals op een onbewoond eiland. Een paar jaar gelden toen we elkaar leerde kennen in de 2de ban de middelbare begonnen we ermee met zingen op de fiets. Erg leuke herrinneringen aan. ;)

20120923-123740.jpg

Naar welk lied luister je liever in het geheim?
In het geheim.. Mmm.. Ik luister stiekem wel eens naar one direction, gewoon omdat het vrolijke liedjes zijn.

Welke plaats in de wereld wil jij bezoeken?
Ik zou heel graag een keer naar New York en Sydney willen. New Uork om te shoppen en Sydney omdat daar familie van mij woont en zij jet een gweldige stad vinden.

Wie is je celebrity crush?
Ik heb nooit echt een celebrity crush gehad. Nu dus ook niet. Wel vind ik Johnny Depp echt een hele goede acteur. Door hem ben ik ook zeker bepaalde films gaan kijken.

Wat is jouw comfort food?
Definitely Nutella. Een boterham met nutella gaat er altijd wel in!

20120923-123320.jpg

Wat doe je als je liegt?
Als ik lieg doe ik net alsof ik niet lieg. Ik doe juist heel serieus of heel sarcastisch. Haha

Bij welke eten/drinken moet je denken aan je kindertijd?
Bij Roosvicee. Vroeger dronk ik altijd roosvicee bij mijn oma. Als ik nu op bezoek kom heeft ze het nogsteeds in de koelkast staat. Zo lief :)

Als je je vriend/in alles kon geven in de wereld, wat zou dat dan zijn?
Een kat. M’n vriendin is gek op katten. Ook al heeft ze er al drie ik denk dat het hetgene is waar ze het meest blij mee zal zijn.

Als je in (criminele)problemen zat, wie zou je dan contacteren?.
M’n vader. Hij weet bijna alles ;)

Als je kon kiezen tussen blind of doof, welke zou je dan kiezen?
Doof, als je doof bent kun je alles zien en toch communiceren. Ik zou echt niet kunnen leven zonder het zien van al die mooie dingen om me heen.

Als je iemand anders zijn gezicht kon hebben, wiens zou dat dan zijn?
Als ik echt moet kiezen. Het gezicht van mary-kate olsen. Ik vind de tweeling echt zo leuk. Ik vind het hele leuke meiden. Vroeger keek ik alle films.

20120923-123554.jpg
Als je een personage in een serie kon zijn, wie was dat dan?
Ik kijk niet veel series alleen pretty little liars en awkward. Dan denk ik toch dat Hannah uit pretty little liars het meeste op mij lijkt. Haar kledingstyle vind ik vooral erg leuk!

Hebben jullie nog vragen? Atel ze gerust!

Bron foto’s: weheartit.com

Een gedachte over “15 persoonlijke vragen

  1. Ooh wat leuk ingevuld! Naar Kinderen voor kinderen luisterde ik vroeger altijd, Sydney en New York lijken me echt vet gave steden om te bezoeken, de Olsens zijn knap en zo’n fashionsense ook!

Geef een reactie

