OOTD #1 just a daily outfit

De zon scheen gisteren en het was ook nog eens dress red day voor de hartstichting. Dus was het tijd voor een mijn rode blazer. Gewoon lekker simpel met een grijs shirtje en een spijkerbroek. Hij zit heerlijk en is een van m’n favorite dingen uit m’n kledingkast.

20121004-175014.jpgBlazer: H&M – hempje: H&M – klokje: via oma – jeans: de bijenkorf – armbandje: ti sento – riem: esprit.

Ik houd ervan als de zon schijnt in de herfst, heerlijk! Niet super heet maar gewoon een lekkere temperatuur. Verder kijk ik wel uit naar de herfst. Kan ik weer lekker veel laagjes dragen en mooie herfst kleuren zoals bordeaux rood zijn echt mijn favoriet dit najaar!

20120930-170238.jpgBron: weheartit.com

Kijken jullie al uit naar de herfst of misschien zelfs winter?

2 gedachten over “OOTD #1 just a daily outfit

Geef een reactie

