New in #1: sieraden + nagellak

Deze week was het en prijzencircus en dolle dwaze dagen in de stad. Daar moest ik dus even langs gaan. Verder kocht ik nog wat bij de Hema. Kijken jullie mee?

20121006-153737.jpg

Vorige week woensdag was ik op de VIP avond van het prijzencircus. Bij sephora was het MEGA druk, dus dat heb ik maar gelaten voor wat het was. Ik had toch niks nodig. Er was wel een hele grote bakmet sieraden uitverkoop en daar kwam ik deze leuke ananas ketting tegen van de Six. Hij was van 5,96€ nu voor 3€. Dus die nam ik mee.

20121006-152237.jpg

Verder kwam ik later die week bij de Hema omdat ik nog een kadotje moest kopen voor m’n vriendin die die dag jarig was. Daar kwam ik twee hele leuke kettinkjes tegen. Een lange met een veer eraan en een korte met een gouden ster. Op ASOS had ik die ochtend net een soort gelijke gezien alleen dan wat duurder. Bijde kettinkjes waren 3,95€.

20121006-152739.jpg

20121006-152750.jpg

En dan als laatste zijn er natuur de Dolle dwaze dagen van de Bijenkorf. In het foldertje van donderdag zag ik dat de OPI nagellak er nu voor €9 was. Dus die moest ik hebben. En dan wel in de kleur Big apple red. Mijn oude mooie rode was opgedroogd en niet mooi meer. :( Ik houd zo erg van OPI lakjes de lak zit er nu 2 dagen op en er is nog steeds niks mee gebeurd, niet gechipt niks! Het lakje was nu dus 9€ in plaats van 14,94€.

20121006-154224.jpg

20121006-153231.jpg

En dan als laatste. Was ik vandaag (zaterdag) toevallig ook in de Bijenkorf en kocht ik een hele mooie armband van Ettika. Hij is ziler met de tekst Dreams come true if you really want them to. Echt een hele inspirerende en mooie tekst. Ik denk dat ik deze armband zeker heel vaak ga dragen! De armband was van €39,95 nu naar 29€.

20121006-153541.jpg

Dit waren alle aankoopjes van deze week.
Hebben jullie nog leuke dingen gekocht?

3 gedachten over “New in #1: sieraden + nagellak

  1. Wat een allergrappigst ananasje en die armband, zo mooi!! Ohja, Jij bent genomineerd voor de Liebster award. Lekker meer vertellen over jezelf en in de spotlight staan =]! (Voor meer info zie mijn blog)

Geef een reactie

