Polyvore #2

20130127-113835.jpg
Ik zat een beetje in de app store te kijken en toen bleek dat polyvore eindelijk ook een app heeft! Ik was dol enthousiast! Zal dit net zo makkelijk gaan als op de computer? En ja hoor, het was zo. Je hebt wel een minder overzicht en het is moeilijker kleding zoeken, maar het werkt prima! Deze app voeg ik zeker toe aan mijn favorieten! Hier dus mijn eerste creatie met de app. Met mijn favo parfum en nagellak van Chanel, Chleo zonnebril, Celine trio bag, een jurkje van Lavin en een vestje van Forever 21.

Wat vinden jullie ervan?

Here another creation with polyvore. I just found the app, who now is added to me favorites!

Do you like it?

Een gedachte over “Polyvore #2

Geef een reactie

